• Június 29 (szerda) 18 óra - Szent Péter és Szent Pál apostolok búcsúünnepe - Ferences Templom (20)
    Minden évben "évzárót" tartunk. Idén a Ferences Templomban kettős ünnep volt ezért került erre a napra. A templom búcsúünnepe mellett Leonard atya pappászentelésének 60. évfordúlóját ünnepelte. A szentmisén ezeket énekeltük:
W.A.Mozart: Iubilate Deo
Jacob de Hann: Alleluia
Benedetto Marcello: A Teremtő dicsérete
Ch. Gounod: O salurtaris hostia
Orazio Vecchi: Néked zeng
Vezényelt: Rózsa Imre
         A hálaadó szentmise után az évet a Plébános vendéglőben zártuk egy vacsorával. Jó hangulat és hála jellemzte együtt létünket. És itt egy rövid vakáció következik. Jó pihenést!
  • Június 16-19 (csütörtök - vasárnap) - kórusfesztivál - Pécs - Sikonda (13)

Bár még a karácsonyi vakációban igennel válaszoltunk a Pécsiek meghívására, induláskor mégis csak a csappatnak fele vállalta azt. Ezért "...megfogyva bár, de törve nem..." értelmében kissé félve, de annál nagyobb akarattal öregbitettük a kórus jó hírét. Hála Istennek sikerült szépen énekelni. Szerdán 23 órakor indultunk. Reggel 7,30 kor megálltunk az Aradi vértanuk emlékművénél, de megtekintettük az emlékmű másik részét is, ami időközben átkerült a város központjába. A délelöttöt Szegden a Dóm téren töltöttük. Aztán nagy élményt nyújtott, hogy énekelhettünk a nagy visszhanggal rendelkező szegedi Dómban. E kiránduláson, leginkább a Mohácsi Emlékpark tetszett, amelyről idegenveztőink és dokumentum filmjeik segítségével búvíthettünk ismereteinket e történelmi eseményről. Csütörtök estére érkeztünk meghívóinkhoz, akik szeretettel fogadtak bennünket. Pénteken vendéglátóink jóvoltából az Orfúi kilátóhoz látogattunk, ahonnam hatalmas panoráma tárult elénk. A péntekre szervezett fesztiválon, a Komlói róm. kat. templomban, nagyon szépen énekelt a kórus sokak meglepetésére. https://www.youtube.com/watch?v=SGN532ZcQW0 Szombaton Pécset látogattuk meg és vendéglátóinkkal időztünk vasárnap reggelig. Hazafele Nagyváradon a Ferences Templomban vettünk részt szentmisén, ahol szintén szépen dicsérhettük és adtunk hálát a mi szerető Istenünknek.

• Június 3 (péntek) 17,00 óra - búcsúünnep - Jézus kápolna (9)
       Szebb az ének, ha többen énekeljük. Ezért próbálunk minél többen elmenni és szebbé tenni az ünnepet énekünkkel. E napon a liturgia énekeit vezettük: